11.01.2015

My Last Breath

Witam wszystkich na nowym blogu poświęconym grafice - Graphic Key. Nie jest to mój pierwszy blog graficzny. Miałam ich wcześniej wiele, ale nie byłam z nich zadowolona, a poza tym nie wiodło mi się na nich tak dobrze jakbym chciała. Kto wie? Może to właśnie przez to, że prace były nie takie jak powinny być. Zrobiłam sobie roczną przerwę w blogowaniu i oto jestem! Z nowymi pomysłami i nową grafiką. Nikt przez ten czas nie widział moich prac dlatego nie ma możliwości, byście widzieli je kiedykolwiek gdziekolwiek indziej niż na Graficznym Kluczu. Szablon główny zmienię niebawem. Muszę się bardzo postarać by był chociaż dobry... :)
Jak na pierwszą notkę nie mam wiele. Dwie sygnatury i jedną koloryzacje. Chciałam dodać też instrukcję do trzeciej sygnatury oraz plik PSD z niej ale jak na złość kiedy już prawie skończyłam ( bo zostało mi jedynie podpisanie i kredyty) wyłączył mi się komputer i wszystko szlag trafił :( Dlatego instrukcję obiecuję dodać w następnym poście, który pojawi się być może za tydzień, w zależności od waszej aktywności na blogu. Mam nadzieję, że to co na dziś przygotowałam się wam spodoba i proszę o jakiś mały komentarz który zmotywuje mnie do robienia następnych prac.




Jeśli macie jakieś pytania, propozycje lub po prostu chcecie pogadać zapraszam tutaj:
mail: 96kikkie96@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Wow! Piszesz że miałaś wcześniej blogi graficzne... Pod tym samym nickiem? Jakie adresy? :) Jestem bardzo ciekawa bo nie wiem czy kiedyś może nie zetknęłam się z twoją grafiką. Co do niej. W poście póki co nie mam się chyba do czego przyczepić, może oprócz pierwszej sygnatury - za mało stocków i zbyt wyeksponowana modelka, myślę że stocki całkowicie zmieniłyby tę prace. Nie mogę się doczekać kolejnej notki!! :)
    Dziękuję za komentarz u mnie, zapraszam ponownie i serdecznie pozdrawiam :)

    Scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :D
    Może zrobiłabyś jakiś wolny z Ashley Benson lub Sashą Pieterse? ;)
    Ali

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kolorystyka w przedstawionych przez Ciebie pracach, choć moim zdaniem technicznie musisz się kapkę doszlifować.
    Głównie chodzi o wymazywanie tła ze zdjęć modelek, bo kapkę tekstury przebijają przez ich... ramiona. ;D
    Poza tym bardzo fajny pomysł na te takie zamglone napisy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymazywanie modelek i ogólnie wszystkiego jest czymś, nad czym wiele wiele wieele osób powinno popracować. Ja robię to właściwie cały czas. Czasem wychodzi, czasem nie, ale zapewniam cię, że pracuję nad tym :)

      Usuń
  4. Witam nową duszyczkę :) Od jak dawna tworzysz prace? Twoje prace wyglądają na dopracowane i myślę, że bardziej doświadczeni graficy nie powstydzili by się ich.
    Nie zgodzę się ze Scar - osobiście nie lubię stocków, dlatego bardziej mi się podoba pierwsza sygnatura i myślę, że większa ilość stocków zmieniłaby ją na niekorzyść. Ogólnie obie prace są bardzo podobne, więc czekam aż pokażesz coś troszkę innego :) Wolałabym zobaczyć coś bardziej kolorowego, ale myślę, że niestety panująca moda nie pozwala na robienie takich prac :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :D Jakbyś weszła w zakładce "Autorka" przeczytałabyś, że grafiką interesuję się od pięciu lat, a tworzę od jakichś czterech :) Bardzo dziękuję za komentarz, następnym razem postaram się dodać coś co będzie się różniło od tych prac :)

      Usuń
  5. O matkooo! Piękne sygnaturki C:
    Co do tego gumkowania modelek- musisz po prostu dopasowywać modelki pod teksturę- ciemna tekstura- w miarę ciemna modelka, żeby wszystko ładnie współpracowało w pracy. No i ogólnie gumkowanie to złooo [dla każdego grafika, więc don't worry!]
    Tak mnie zaciekawiłaś, że aż nie mogę się doczekać następnej notki. Mam nadzieję, że pokażesz więcej takich fajnych prac C:
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapamiętam sobie tę "radę" co do tekstur i modelek ;) Dziękuję!

      Usuń
  6. Piękna pierwsza sygnaturka lecz druga nie zostaje w tyle;) już nie mogę się doszekać twojej kolejnej notki! Co do propozycji... Mam ich kilka :* jeśli chodzi o szablony bylo by fajnie jakby w notce znalazł się taki jeden dotyczący np. Zwyklej dziewczyny, zagubionej dziewczyny. Wiem banalne... Nicz innego mi do głowy nie przychodzi ;( w każdym razie będę tu zaglądać ;)
    Pozdrawiam. Madzia D.
    Szablono-Sfera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podsunięcie pomysłu do szablonu :) Zaczynam nad nim pracować jednak najpierw chciałabym wykonać swój szablon główny :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Podobają mi się te kolorowe akcenty w sygnaturach :D Pierwsza jest ładna (bo fioletowa :D), ale ta druga wydaje mi się być ładniejsza :D Stocki mi się w niej bardziej podobają ;) I napisy są ciekawie zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :) Dziękuję!

      Usuń